Friday, July 8, 2011

柳暗花明又一村,

just like my blog's background.

I'm released at this moment, at least, i knew i did sth, and yea I DID IT, for my family, for myself.
i can helped to lighten parents' burden.

THANKS GOD. A REAL THANKFUL MOMENT WHEN I READ THRU THE EMAIL.

"I am delighted to advise you that your application
for a Prestige Scholarship at the University of Strathclyde
has been SUCCESSFUL. "

THANKS GOD! TERIMA KASIH BYKBYK!多谢晒!

那时就是天不怕地不怕,反正都必须一试,就填了表格,交了上去,日日夜夜都希望能尽快捎来好消息。
终于给我盼到啦。

每一天每一天,看到他们俩老的时候,心里十分纠结, 一直存在着一个疑问,很想要问,可是我问了,能怎样?

爸,妈, 你们其实有没有能力供我呢?” 
[如果他们没有,我是不是可以不出国?]

为什么我会那么担心,原因是,我爸妈竟然会开口叫我去那里一定要做工。
他们从来不会那么要求我,即便我现在在量地,除非真的必须了.
其实他们不说,我也会这么做。

还有供屋供车等等费用,刚刚跟爸爸谈了一会,发现,我真的把他们俩仅存的养老金,给吞去了!

总而言之,真的很感激阿弥托佛! 
谢谢你的眷顾。
请保佑我出人头地

3 comments:

Wan Teng said...

恭喜你!!! 要加油哦~ =D

fiiyonah said...

我何尝不是也把他们俩老仅剩的养老金给吞去了 还一毫子都不剩.. 恭喜你:)

yfong de low said...

thank you wanteng and pipi!!!!
大家一起加油